.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی انجام شد
۵۳۷۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها صنعتی مازندران
مازندران مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، گفت: در ۹ ماهه امسال توسط کارآفرینان دارای اهلیت کار، مبلغ ۵ هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال در حوزه واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه‌گذاری شده است.
۵۳۷۹ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها صنعتی مازندران

به گزارش ایسنا، یاسر امینی نقش بخش خصوصی در عرصه تولید و صنعت را مهم دانست و اظهار کرد: بستر سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران فراهم است.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، افزود: کار در صنایع کوچک یکی از پایدارترین شغل‌ها است و با راه‌اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی، زمینه جذب جوانان فاقد کار در این واحدها فراهم می‌شود.

 

این مسئول تصریح کرد: نقش مهم شهرک‌ها و نواحی صنعتی در توسعه صنعت، تولید و همچنین افزایش اشتغال و توسعه پایدار، انکارناپذیر است.

 

وی با اعلام اینکه در ۹ ماهه امسال، با حضور سرمایه گذاران علاقمند به تولید، مبلغ ۵ هزار و ۳۷۹ میلیارد ریال در حوزه واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سرمایه گذاری شده است، یادآورشد: مازندران به‌دلیل دارا بودن شرایط ویژه بندر، فرودگاه، نزدیک بودن به پایتخت و امکانات زیرساختی مناسب، بستر برای ایجاد سرمایه گذاری فراهم است./ ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.